Социалните мрежи YouTube, TikTok и Snap ще рекламират установените защитни механизми на поверителността на данните на тийнейджърите, за да се противопоставят на исканията на депутати за изслушване във вторник. Те ще се стремят да се дистанцират от нападките, на които е подложен конкурента им Facebook, според техните подготвени становища.
Ръководителите на компаниите се изправят пред сенаторите ден, след като 17 новинарски издания, включително Bloomberg, публикува десетки статии, базирани на изтекли данни от Facebook Inc. Информацията подробно описва как компанията приоритизира реализирането на печалби пред безопасността на потребителите, особено на тийнейджърите, докато използванет услугата.
Очаква се трите големи социални медии да се опитат да се дистанцират от Facebook и да изпъкнат с подхода си към онлайн безопасността.
YouTube планира да информира комисията, че неговият YouTube Kids, създаден през 2015 г., предоставя на родителите инструменти за контрол и персонализиране на приложението за деца. Компанията ще каже, че деца под 13 години, които не са в родителски „контролирана среда“, не се допускат в YouTube. YouTube премахна 7 милиона акаунта през първите три тримесечия на 2021 г., като 3 милиона бяха премахнати през последното тримесечие поради повишената автоматизация.
Snap ще подчертае, че една от най-силните защити на поверителността е, че позволява само на потребители на възраст 13 и повече години да се регистрират. Компанията няма планове да разреши регистрация на деца под 13 години, каза представител компанията пред Bloomberg.
Четете повече в bloombergtv.bg
Снимка: Bloomberg.com
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК