Spotify планира да наеме стотици служители, които да ѝ помогнат да увеличи рекламните си приходи в Европа и други точки на света, докато музикалната стрийминг услуга се опитва да засили приходите си от клиенти, които не плащат месечен абонамент, но са голяма част от потребителската ѝ база, предава Ройтерс.
"Увеличаваме работната си сила в областта на рекламния бизнес с над 70% в Европа, Австралия и Канада. Tова е наистина голяма база", коментира ръководителят на рекламния бизнес на Spotify Лий Браун.
"Инвестираме в нашия рекламен бизнес. Що се отнася до дългосрочната ни стратегия, смятам, че са приключили дните, когато рекламата носеше едва 10% от нашите общи приходи", посочи той.
Освен това Spotify е наела директор от рекламната индустрия с 25 години международен опит, който да ръководи международните ѝ продажби, твърди Браун, но не разкрива името му.
Компанията, която печели от плащащите абонамент потребители и от реклама при онези, които не плащат, се радва на завръщането на рекламния ѝ бизнес към растежа през тази година, след като той беше засегнат от пандемията.
От нейните 365 млн. активни потребители, 210 млн. предпочитат рекламния модел, като носят около 12% от общите приходи.
Подкаст съдържанието също расте – Spotify е имала 2,9 млн. подкаста към второто тримесечие, което е с около 12% повече спрямо предходните три месеца. Всичко това ѝ помогна да увеличи рекламните си приходи, тъй като подкастите привличат повече потребители за по-дълго, предлагайки по-дълго време за слушане на реклами.
Четете повече по темата в investor.bg.
Снимка: Bloomberg.com
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК