Spotify планира да наеме стотици служители, за да увеличи рекламните си приходи

Музикалната стрийминг услуга се опитва да засили печалбите си от клиенти, които не плащат месечен абонамент

19.10.2021 | 12:33 Редактор:
Spotify планира да наеме стотици служители, за да увеличи рекламните си приходи
Spotify планира да наеме стотици служители, за да увеличи рекламните си приходи

Spotify планира да наеме стотици служители, които да ѝ помогнат да увеличи рекламните си приходи в Европа и други точки на света, докато музикалната стрийминг услуга се опитва да засили приходите си от клиенти, които не плащат месечен абонамент, но са голяма част от потребителската ѝ база, предава Ройтерс.

"Увеличаваме работната си сила в областта на рекламния бизнес с над 70% в Европа, Австралия и Канада. Tова е наистина голяма база", коментира ръководителят на рекламния бизнес на Spotify Лий Браун.

"Инвестираме в нашия рекламен бизнес. Що се отнася до дългосрочната ни стратегия, смятам, че са приключили дните, когато рекламата носеше едва 10% от нашите общи приходи", посочи той.

Освен това Spotify е наела директор от рекламната индустрия с 25 години международен опит, който да ръководи международните ѝ продажби, твърди Браун, но не разкрива името му.

Компанията, която печели от плащащите абонамент потребители и от реклама при онези, които не плащат, се радва на завръщането на рекламния ѝ бизнес към растежа през тази година, след като той беше засегнат от пандемията.

От нейните 365 млн. активни потребители, 210 млн. предпочитат рекламния модел, като носят около 12% от общите приходи.

Подкаст съдържанието също расте – Spotify е имала 2,9 млн. подкаста към второто тримесечие, което е с около 12% повече спрямо предходните три месеца. Всичко това ѝ помогна да увеличи рекламните си приходи, тъй като подкастите привличат повече потребители за по-дълго, предлагайки по-дълго време за слушане на реклами.

Четете повече по темата в investor.bg.

Снимка: Bloomberg.com

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК