Потреблението на Snapchat е нараснало с над 20%, след като услугите на Facebook спряха да работят за шест часа в понеделник. Това е и най-големият печеливш сред конкурентните приложения по време на най-тежкия срив за американския гигант от години, пише Bloomberg.
Facebook обвини проблеми с конфигурацията на мрежата за падането на приложенията на компанията – от Messenger до Instagram. Случилото се обаче насочи част от всичките 2,7 млрд. дневно активни потребители на Facebook към конкуренцията.
Snap записа 23% ръст на времето, прекарано в нейното приложение за Android спрямо същия ден на предходната седмица, сочат данни на Sensor Tower. Кризата на Facebook доведе и до по-голяма активност в приложения от Telegram и Signal до Twitter и TikTok на 4 октомври, допълва компанията.
Проблемът с услугите засегна малки бизнеси и даде ново оръжие в ръцете на критиците и властите, които твърдят, че компанията се е разраснала в огромен монополист, чийто размер трябва да бъде намален.
Четете повече по темата в investor.bg.
Снимка: Bloomberg.com
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК