Популярното видеоприложение TikTok, собственост на базираната в Китай ByteDance Ltd., тества услуга за изчезващи съобщения като част от усилията си да насърчи повече потребители да споделят съдържание на платформата.
Изображения на новия продукт се появиха в Twitter в сряда, споделени от Мат Навара, британски консултант по социалните мрежи. Говорителка на TikTok потвърди пред Bloomberg, че компанията изпълнява пилотен проект за такъв продукт на няколко пазара.
Stories, които са снимки и видеоклипове, изчезващи след 24 часа, бяха измислени за първи път от Snap Inc. и допълнително популяризирани от Instagram, който копира продукта със собствена версия през 2016 г. Клонингът на Twitter Inc., наречен Fleets, имаше малък успех и приключи този месец.
Междувременно от тази седмица потребителите на WhatsApp, която е част от Facebook, могат да изпращат изчезващи снимки и видеа в чат платформата. Функцията, наречена View Once, ще позволява на снимките и видеата да изчезват от чата, след като бъдат видени от получателя, посочва Facebook в блога си, допълвайки, че след като медийното съдържание е разгледано, съобщението ще се счита за "отворено".Снимка: Bloomberg L.P.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК