Жителка на Манхатън се оплака във вестник The New York Post за неочакван проблем с нейната Tesla Model 3, произведена през 2018 година. Сара Уилямс не може да използва колата си, тъй като електрическите кабели за изядени от плъхове.
А сервизните центрове на компанията отказват да признаят щетите по гаранция.
Жената посетила сервиз на Tesla заради повреда на климатика. Когато механиците разглобили системата открили мъртъв гризач, който е прегризал електрическите кабели и е причинил проблема. Оказало се, че производителят използва изолация от преработена соя за електрическата си система, а не от нефтопродукти,тъй като се бори за по-голяма екологичност при производство. Това решение обаче привлича плъховете, които стигат до кабелите и ги изяждат.
От компанията заявили, че няма как да поемат щетите по гаранция, още повече, че и голяма част от производителите на автомобили използват соя за изолацията на електрическите си проводници.
Затова няма как този материал да бъде считан за заводски дефект и да бъде покрит от гаранцията на електромобила. И в крайна сметка Сара Уилямс е трябвало да плати 5000 долара за ремонт на колата си.
Четете цялата статия в automedia.investor.bg.
Снимка: БГНЕС
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК