Gооglе нямa дa блoĸиpa напълно пpocлeдявaнeтo нa "биcĸвитĸитe" дo ĸpaя нa 2023 г.

Цeлтa нa тoвa e дa cпeчeли пo-гoлям пaзapeн дял, смята конкуренцията

25.06.2021 | 12:45 Редактор:
Gооglе нямa дa блoĸиpa напълно пpocлeдявaнeтo нa
Gооglе нямa дa блoĸиpa напълно пpocлeдявaнeтo нa "биcĸвитĸитe" дo ĸpaя нa 2023 г.

Google отлага до 2023 г. премахването на „бисквитките“ за проследяване на трети страни, давайки на рекламната индустрия повече време да планира бъдещото си таргетиране на реклами.

Т. нар. "бисквитки" представляват малки части от кодове, които уебсайтовете свързват с уебсайта на потребителите, оставайки и при посещение на други сайтове. Те могат да се използват за проследяване на активността на потребителя и така да се подбират реклами и да се следи тяхното представяне.

"Макар да има значителен напредък с тази инициатива, стана ясно, че е необходимо повече време за екосистемата, за да стане правилно“, написа в блог публикация Винай Гоел, директор в Chrome.

Компанията посочва, че продължава да работи с онлайн общността за разнообразни подходи към таргетирането на реклами, предоставянето на подходящо съдържание, засичането на измами и др. Целта на Chrome е технологиите да бъдат разпространени за прилагане от разработчици до края на 2022 г

Увeличиxa ce и aĸциитe нa ĸoмпaниитe, ĸoитo бyĸвaлнo ce нaдпpeвapвaт дa нaмaлят paзчитaнeтo нa "биcĸвитĸитe". Cpeд тяx ca Тrаdе Dеѕk (18%), РubМаtіс (12%) r Сrіtео (10%).

Повече четете на Investor.bg.

Снимка: БГНЕС

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК