Американският технологичен концерн Snap представи нова версия на своите смарт очила Spectacles. Те използват добавена реалност, което означава, че можете да преглеждате и да виждате дигитални обекти в реалния свят.
Акциите на Snap затвориха с ръст от повече от 5% в четвъртък след приключването на най-важната за годината корпоративна конференция Snap Partner Summit, предава CNBC.
Главният изпълнителен директор на Snap Ивън Шпигел каза, че устройствата вече са в ръцете на избрана група потребители. Компанията предлага устройството на повече създатели на съдържание чрез онлайн дистрибуция.
Шпигел каза, че очилата ще се отличават с новия пространствен чип на компанията, "който използва шест степени на свобода, ръчно и повърхностно проследяване на реалистични наземни цифрови обекти във физическия свят“, с 15 милисекундно движение за забавяне на фотоните за по-голяма отзивчивост. Очилата са интегрирани със Snap’s Lens Studio, така че създателите на съдържание да могат да създават персонализирани "лещи“, пише investor.bg.Snap е сред многото технологични компании, работещи върху интелигентни очила, заедно с Apple и Facebook. Snap отдавна разчита на добавената реалност като основна възможност за бизнеса си, но все още е „джудже в бизнеса“, като се имат предвид размерите на огромните му конкуренти.
Компанията също така обяви поредица от нови функции за електронна търговия с добавена реалност и нови функции за създателите на социални медии.
Снимка: Bloomberg.com
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК