Как смарт очилата на Snap ни показват дигиталните обекти в реалния свят?

Те позволяват на потребителите да виждат компютърно генерирани изображения, насложени върху тяхното зрително поле

21.05.2021 | 12:07 Редактор:
Как смарт очилата на Snap ни показват дигиталните обекти в реалния свят?
Как смарт очилата на Snap ни показват дигиталните обекти в реалния свят?

Американският технологичен концерн Snap представи нова версия на своите смарт очила Spectacles. Те използват добавена реалност, което означава, че можете да преглеждате и да виждате дигитални обекти в реалния свят.

Акциите на Snap затвориха с ръст от повече от 5% в четвъртък след приключването на най-важната за годината корпоративна конференция Snap Partner Summit, предава CNBC. 

Новите очила позволяват на потребителите да виждат компютърно генерирани изображения, насложени върху тяхното зрително поле в реалния свят. Очилата включват две камери, четири микрофона, тъчпад и бутони за управление. Потребителите могат също така да дават звукови команди на устройството, като казват: "Хей Snapchat“. Батерията на това четвърто поколение на джаджата издържа до 30 минути непрекъснато ползване.  Устройството ще разполага с двойни 3D вълноводни дисплеи и 26,3-градусов диагонал на зрителното поле за потапящо изживяване, което "ще се чувства като естествено наслагване върху света пред вас", поясняват от компанията. Очилата са снабдени с много яркост, за да ги направят възможно най-използваеми. Те също така са и сравнително леки със своите 134 грама.

Главният изпълнителен директор на Snap Ивън Шпигел каза, че устройствата вече са в ръцете на избрана група потребители. Компанията предлага устройството на повече създатели на съдържание чрез онлайн дистрибуция.

Шпигел каза, че очилата ще се отличават с новия пространствен чип на компанията, "който използва шест степени на свобода, ръчно и повърхностно проследяване на реалистични наземни цифрови обекти във физическия свят“, с 15 милисекундно движение за забавяне на фотоните за по-голяма отзивчивост. Очилата са интегрирани със Snap’s Lens Studio, така че създателите на съдържание да могат да създават персонализирани "лещи“, пише investor.bg.

Snap е сред многото технологични компании, работещи върху интелигентни очила, заедно с Apple и Facebook. Snap отдавна разчита на добавената реалност като основна възможност за бизнеса си, но все още е „джудже в бизнеса“, като се имат предвид размерите на огромните му конкуренти.

Компанията също така обяви поредица от нови функции за електронна търговия с добавена реалност и нови функции за създателите на социални медии.

Снимка: Bloomberg.com

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК