Нека помислим за изкуствения интелект. Вярвам, че подобно на тласъка, който електричеството даде на електрификацията в началото на миналия век, сега изкуственият интелект ще тласне всяко предприятие и всеки процес през този век.
Това заяви директорът на IBM Арвинд Кришна, цитиран от BloombergTV.bgПо думите му изкуственият интелект е единственото пособие, с което разполагаме, способно на извличане на заключения от всички данни, които събираме.
"Помислете за подобряване на обслужването на нашите клиенти и подобряване на вътрешните операции на компанията. Помислете за ваксинациите за Ковид-19, извършващи се с невиждан темп. Изкуственият интелект подпомага всичко това", каза Кришна и допълни:
"Вземете за пример CodeNet, нещо, което дълбоко ме вълнува. 500 милиона реда отворен код, събрани с цел да подпомогнат създаването на изкуствен интелект, който сам да пише код, който сам да програмира. Представете си с колко това би увеличило производителността".Кришна даде пример с AutoSQL, събираща данни от публични облаци.
"Това са примери за ползите от изкуствения интелект. Примери как спомага за преживяването на потребителите. Нека ви дам друг пример - търговец се опитва да разбере какво се случва с клиентите му и с продавачите му. Може би изкуственият интелект ще може да огледа ситуацията и да посочи посока на действия, които биха успели да задоволят клиента, да посочи с кого да работи търговецът в предприятието си с цел завръщане. Това е способността на изкуствения интелект да подпомогне човешкия. Отбележете думата "подпомага" - той не го измества", уточни директорът на IBM.Снимка: Bloomberg.com
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК