Приложението на новата аудио социална мрежа Clubhouse ще се появи в тестова версия за потребители на Android в Съединените щати тази неделя, обяви компанията, подсказвайки за потенциална голяма експанзия на вътрешния си пазар, предава Ройтерс.
Приложението, което набра популярност в началото на тази година, след като милиардерът предприемач Илън Мъск и други известни личности се включиха в разговорите на живо, предизвика такъв интерес, че вече има негови копия от стартъпи и по-големи конкуренти като Facebook и Twitter.До този момент Clubhouse се предлагаше само за потребители на устройства на Apple и чрез покана. На някои пазари като Китай поканите се оказаха особено търсени, а част от тях дори се предлагаха на търг в онлайн магазини.
Но свалянията на приложението, които са един от измерителите на популярността му, значително са спаднали.
След като достигнаха пик от 9,6 млн. през февруари, свалянията на услугата се свиха до 2,7 млн. през март и 900 хил. през април, сочат данни на Sensor Tower.Четете още по темата в Investor.bg
Снимка: Bloomber.com
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК