Spotify Technology планира да се насочи към аудиото на живо, надявайки се да си спечели парче от пазара, който смята, че може да се превърне в следващия ѝ голям бизнес, пише Bloomberg.
Компанията иска да наеме над 100 души, които да работят по осъществяването на тези усилия, и е започнала преговори с таланти за ексклузивни предавания, твърдят източници, запознати с въпроса. Идеята е да спечели от един нов пазар, популяризиран от Discord и Clubhouse, които позволяват на потребителите да участват в аудио разговори на живо.Миналия месец Spotify обяви, че придобива Betty Labs, собственикът на приложението Locker Room, което спортни журналисти и фенове използват, за да обсъждат мачове и игри след провеждането им. Spotify вече води преговори с водещите на нейните собствени подкасти за развитието на идеи за нова версия на приложението, твърдят източници, които са пожелали да останат анонимни, защото плановете още не са завършени. Spotify очаква да плати на няколко водещи по няколко хиляди долара, за да водят предавания.
Шведската компания вече управлява най-голямата услуга за музика по заявка в света и се опитва да доминира във всички аспекти на онлайн аудиото. Тя похарчи над 1 млрд. долара за придобиването на подкаст компании и добави над 2 млн. подкаста към платформата си, надявайки се, че предаванията ще привлекат нови клиенти и ще подкрепят рекламните ѝ приходи. Освен това Spotify добави и аудиокниги.За разлика от подкастите, услуги като Locker Room или Clubhouse изискват участие и са на живо. Домакините в Locker Room могат да канят слушатели на виртуална сцена, където да задават въпроси или да обсъждат идеи.
Четете още по темата в Investor.bg
Снимка: БГНЕС
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК