Видео стрийминг компанията Netflix заяви, че ръстът на абонатите ѝ за първото тримесечие е бил по-слаб от очакваното – потенциално предупреждение за нея, след като потребителите в много страни по света започват да излизат от свързаните с коронавируса блокади, а конкуренцията в стрийминга нараства, пише Wall Street Journal,
Компанията заяви, че е добавила 4 млн. абонати на нетна база в глобален мащаб в периода от януари до март, което е значително под прогнозата ѝ за 6 млн.
"Просто в момента е малко колебливо“, коментира председателят и съизпълнителен директор на Netflix Рийд Хейстингс.
Книжата на видео стрийминг компанията понижиха стойността си с 8,4% по време на следборсовата търговия. За последните 12 месеца цената на акциите скочи с близо 26%.
Ръстът на броя на абонатите през първото тримесечие се оказа значително под този от 15,8 млн., регистриран година по-рано, когато първата вълна на коронавируса накара хората да си стоят у дома и да гледат много филми и сериали.
"Има скок в ангажираността, която се получава, когато хората са в ситуация на блокада“, коментира миналия месец главният оперативен директор на Netflix Грегъри Питърс пред инвеститори.
Много потребители, които са ваксинирани, прекарват все повече време извън дома и пренасочват разходите си въпреки заплахите от коронавируса. Авиокомпаниите очакват известно възстановяване на летните пътувания. Кината и други места в Ню Йорк, Лос Анджелис и други места отново заработиха. Ресторантите и хотелите, които бяха много тежко засегнати от коронавирусната пандемия, започнаха отново да наемат хора.
В писмо до акционерите си Netflix заяви, че вярва, че "ръстът на броя на абонатите се е забавил заради проточването на Covid-19 през 2020 г. и по-слабото съдържание през първата половина на тази година заради отлагането на продукциите поради коронавируса“, пише investor.bg.
Снимка: Bloomberg.com
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК