DSK Smart на Банка ДСК води класациите за банкови приложения в Google Play и App Store

Вече всеки може да стане клиент на Банка ДСК без да стъпва в банковия офис

16.04.2021 | 14:51 Редактор:
DSK Smart на Банка ДСК води класациите за банкови приложения в Google Play и App Store
DSK Smart на Банка ДСК води класациите за банкови приложения в Google Play и App Store

Приложението на Банка ДСК - DSK Smart, води класациите за най-високо оценявани мобилни банкови апликации на Google Play и App Store. Причината за това са многобройните подобрения на функционалностите и новия дизайн на DSK Smart, които бяха реализирани през 2020 г. и в последните няколко месеца. Обновяване на мобилното приложение на Банка ДСК беше изцяло съобразено с препоръките и коментарите на потребителите му, които имаха възможност да тестват модернизираното банкиране преди официалния му релийз.

Именно усъвършенстваните услуги, в съчетание с повишения потребителски интерес заради предизвикателствата на миналата година, са в основата и на изключителните резултати на DSK Smart, които отчитат от Банка ДСК. През 2020 г. броят на активните потребители на DSK Smart се е увеличил с 91% в сравнение с година по-рано, а трансакции през приложението са нараснали със 114 на сто.

Поредната стъпка за доброто класиране на DSK Smart e и новата услуга за превод по мобилен номер, която Банка ДСК представи наскоро. Изпращането на средствата с нея става за секунди и само с няколко докосвания на екрана, а всички преводи, наредени през иновативната услуга, са освободени от такси за период от една година (до 31 януари 2022).

Отскоро, за да направят преводите по мобилен номер още по-лесни и бързи, потребителите могат да създадат и списък с доверени получатели. Трансферите към тях не изискват допълнително потвърждение. С последната версия на DSK Smart клиентите получават още едно улеснение. Преводите по мобилен номер до 100 лв. вече се потвърждават само с парола/ПИН/биометрия. Освен това, ако искат да изпробват преводите по мобилен номер с някой свой приятел, клиентите на Банка ДСК вече могат да му пратят покана през Viber, Messenger, както и други приложения.

Напоследък Банка ДСК не престава да изненадва потребителите с иновативни предложения, които улесняват ежедневието.  От началото на март 2021 г. вече всеки може да стане клиент на банката напълно дигитално, без да е необходимо да посещава неин офис. Всички физически лица могат напълно дистанционно да си открият разплащателна сметка, дебитна карта към нея, както и онлайн и мобилно банкиране ДСК Директ и DSK Smart.

Посещение в офис не е необходимо и за получаването на дебитната карта. Пластиките се доставят с куриер, напълно безплатно през първите 12 месеца от старта на услугата, а всички новооткрити разплащателни сметки са освободени от такса обслужване за период от 6 месеца.

„Фокусът ни през последните месеци е поставен върху предлагането на модерни дигитални услуги, които да улесняват ежедневието на нашите клиенти. При разработването им се водим от потребителските очаквания и обратната им връзка, като целта ни е да предоставим интуитивни продукти, които са лесни и удобни за ползване, спестяват време, а в същото време предоставят високо ниво на сигурност. В този смисъл, уверявам  клиентите на Банка ДСК, че тези иновации са само началото. Съвсем скоро ще представим още повече новости и в областта на картовите разплащания“, сподели г-н Дамян Медаров, началник управление „Електронни продажби и развитие“ в Банка ДСК.