LG Electronics Inc. беше първата азиатска компания, която проби на американския пазар, но краят на бизнеса й със смартфони показва, че да бъдеш първи рядко е предимство, пише в свой коментар за Bloomerg Тим Кълпан. Излизането ѝ ще позволи на китайските марки да заемат по-голям дял в САЩ, въпреки технологичната "студена война" между двете страни.
Въпреки това тя запази позициите си на няколко ключови пазара, по-специално САЩ и Бразилия, където всеки трети смартфон е LG. Apple Inc. все още е на върха на САЩ, следвана от Samsung Electronics Inc. В Бразилия Samsung и Lenovo Group Ltd. водят, a Apple e някъде в далечината. Моментната картина на двата пазара ни казва много защо LG се оттегля и кой ще спечели от това.
LG оставя сочна хапка от американския пазар на китайските производители на смартфони.
Както пишат анализаторите на Bloomberg Intelligence Ананд Сринавасан и Марина Гиргис, „значителната разлика в цените между смартфоните Apple, Samsung и LG вероятно няма да доведе до скок на пазарния дял на Apple.“
Apple е на първокласното ниво, Samsung отстъпка малко, но въпреки това двата бранда държат около 70% от продажбите на дребно в САЩ. На трето място е
LG , която продава телефони на цени около 26% от тези на iPhone и 67% от средната стойност на устройствата на Samsung. (Компанията покрива целия спектър на пазара - от евтини до смартфони от висок клас.) Тези устройства не са еквивалентни, разбира се, но голяма част от чувствителните към бюджета потребители се насочваха към LG. В Бразилия високата цена на телефоните на Apple им отрежда едва пета позиция по дял на доставките.Четете още по темата в bloombergtv.bg
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК