Netflix с опити да спре споделянето на пароли

"Този тест е предназначен да гарантира, че хората, които използват акаунти в Netflix, са упълномощени да го направят“, гласи изявление на компаният

14.03.2021 | 10:10 Редактор:
Netflix с опити да спре споделянето на пароли
Netflix с опити да спре споделянето на пароли

Netflix никога не е правила проблем за споделянето на пароли, но нов тест предполага, че компанията може би преосмисля този си подход, пише CNBC.

Видео стрийминг платформата опитва нова политика при някои клиенти, като кара определени потребители да влизат с отделен акаунт, ако не гледат заедно с човека, който плаща абонамента.

Съобщението гласи: "Ако не живеете със собственика на този акаунт, се нуждаете от собствен акаунт, за да продължите да гледате".

Според говорителя на компанията Netflix опитва "стотици“ неща годишно с избрани потребители, предаде Investor.bg.

"Този тест е предназначен да гарантира, че хората, които използват акаунти в Netflix, са упълномощени да го направят“, гласи изявление на компанията.

Тестът може да не доведе до по-сериозни действия срещу споделянето на пароли. Опитът може да се приложи във връзка със сигурността на профилите, както и заради споделянето на пароли.

Около 33% от всички потребители на Netflix споделят паролата си с поне още един човек, твърди компанията за пазарни проучвания Magid. Основният план на Netflix в САЩ е 8,99 долара месечно. Стандартният план е 13,99 долара на месец, а той позволява на потребителите да гледат Netflix на два екрана едновременно. До този момент Netflix не е правила нищо съществено срещу тази практика, тъй като силният ръст на броя на абонатите и на цената на акциите ѝ засенчваха опасенията за потенциална загуба на приходи.

По-рано тази година Netflix обяви, че е преминала границата от 200 млн. абонати в глобален мащаб, но книжата ѝ се представят по-слабо от S&P 500 през 2021 г., тъй като инвеститорите се отдръпнаха от акциите в растеж.

Същевременно Netflix трябва да защитава позициите си от редица нови играчи на пазара, като Disney+, HBO Max, Peacock и Paramount+, така че да се увери, че потребителите не се насочват към конкурентни услуги.

Снимка: Bloomberg.com

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК