Тъй като повече хора прекарват много време в дневните си, стриймвайки филми и сериали по време на пандемията на Ковид-19, се наблюдава огромен ръст в областта на свързаните телевизори. А Google иска да се възползва от този растеж чрез YouTube, пише CNBC.
Главният продуктов директор на YouTube Нийл Моън ще разкрие на рекламодателите как са се развили нещата в платформата през последната година в рамките на годишната среща на ръководството на Бюрото за интерактивна реклама, пише Investor.bg.
YouTube твърди, че зрителите ѝ гледат все повече на телевизори. По думите ѝ 120 млн. души са гледали YouTube или YouTube TV на телевизионни екрани през декември 2020 г., когато са прекарвали повече време у дома. Моън коментира пред CNBC, че през март миналата година бройката е била 100 млн.
Докато гледането се пренасочва, подобна промяна се наблюдава и при рекламните бюджети. Моън твърди, че през последната година все повече рекламодатели и купувачи на рекламни пространства са започнали да осъзнават как се променя медийното потребление, тъй като са "преживели същото в собствения си живот“.
Снимка: Bloomberg LP
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК