Повече от една трета (34%) от хората по света биха си имплантирали микрочип в мозъка, за да удължат продължителността на живота си. Една трета от потребителите смятат, че до 2030 г. биха се подложили на незадължителна операция, за да подобрят психичното си здраве.
Пак около една трета от потребителите биха се доверили на една компания за всичките си нужди, за да улеснят живота си - пазаруване, здравеопазване и финансови услуги, въпреки че повечето са скептични, че личните им данни биха били в безопасност по този начин.
Това са данни от най-новото проучване на комуникационната група dentsu - "Ерата на приобщаващата интелигентност".
Докладът изследва потребителските тенденции в дългосрочен план и дава прогнози как те ще оформят следващото десетилетие.
Здравето и личното благосъстояние са ключовите теми в доклада и голяма част от потребителите споделят, че имат желание да започнат да употребяват технологиите, за да си осигурят добро здраве в бъдеще.
Проучването разглежда ефектът от пандемията и влиянието му върху по-бързото навлизане на дългосрочни тенденции, които засягат съвременните брандове. Докато онлайн търговията расте, голяма част от физическите бизнеси ще продължат да се борят за видимост.
Данните показват още, че 83% от анкетираните биха искали да имат по-голям контрол върху това как компаниите използват техните данни, информира Investor.bg.
Близо две трети - 64% - от хората между 18 и 24 години вярват, че традиционните концепции за идентичност като възраст, пол и раса ще станат излишни до 2030 г. Това ще означава, че брандовете трябва да се преориентират и да работят по-усилено върху сегментирането на своята целева аудитория, да намерят тези черти, с които тяхната аудитория се самоопределя, а не тези, с които ги определя обществото, и да отразят този манталитет в своята комуникация и услуги, препоръчва компанията.
Снимка: Pixabay
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК