fallback

Google спира да продава реклами въз основа на търсене в мрежата

Промяната може да прекрои бизнеса с дигитални реклами

04.03.2021 | 13:10 Автор: Тодор Петров

Google планира да спре да продава реклами въз основа на конкретно търсене в мрежата. Това заяви главният редактор на сайта Investor.bg Бойчо Попов пред телевизия Bloomberg.

"Компанията Alphabet заяви в сряда, че планира през следващата година да спре да използва или да инвестира в технологии за проследяване, които уникално идентифицират потребителите в мрежата, докато преминават от сайт на сайт в интернет. Промяната може да прекрои бизнеса с дигитални реклами, където много компании разчитат на проследяване на лица, за да насочат рекламите си към тях", обясни той.

Google обяви още през миналата година, че през 2022 г. ще премахне най-широко използваната такава технология за проследяване, наречена бисквитки на трети страни. Но сега компанията казва, че няма да изгражда алтернативни технологии за проследяване, стана ясно още от думите му.

Вижте повече по темата в bloombergtv.bg

Снимка: БГНЕС

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК

fallback
Още от Техно
fallback