Промяната в политиката на личните данни на Apple ще окаже влияние на всички социални мрежи. Това заяви пред телевизия Bloomberg главният редактор на Investor.bg Бойчо Попов.
Snap и Unity Software вече са предупредили, че новите правила ще засегнат сериозно приходите им от реклама.
"Разработчиците на приложения и други играчи в индустрията понастоящем често използват идентификатора на Apple за рекламодатели (IDFA), който е уникален низ от букви и цифри на всяко устройство на Apple. Но след като се актуализира политиката по поверителността, производителите на приложения ще бъдат принудени да поискат разрешение за достъп до IDFA на потребителя чрез подкана. Значителна част от потребителите се очаква да кажат "не", което пък се очаква да направи целенасочената реклама по-малко ефективнa", обясни Попов.Вижте повече по темата в bloombergtv.bg.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
Останете информирани с Bulgaria ON AIR и в канала ни в Google News Showcase.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
Тагове: