Бъдещето на Uber трябваше да е в автономните коли. Сега е в доставките на алкохол, пише CNN. Днес компанията обяви, че придобива стартъпа за доставки на алкохолни напитки Drizly за 1,1 млрд. долара в акции и в брой. Сделката, която все още не е завършена, ще доведе до интегрирането на Drizly в приложението на Uber за доставка на храна, но ще остане и като отделно приложение.
Dirzly е основана през 2012 г. Според уебсайта компанията е вдъхновена от "простичка реплика“ между двама приятели: "Защо не може да ни се достави алкохол?“. Сега фирмата си партнира с хиляди търговци на дребно в над 1400 американски града и продава алкохол през платформата си, извършвайки доставки за по-малко от час.
"Където и да искате да отидете и каквото и да искате да получите, нашата цел в Uber е да направим живота на хората малко по-лесен. Ето защо се насочваме към нови категории като хранителните стоки, лекарствата с рецепта, а вече и алкохол“, коментира главният изпълнителен директор на Uber Дара Косровшахи.
Цялата статия четете в Investor.bg.
Снимка: Bloomberg/Hollie Adams
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК