Кабелните оператори са на кръстопът в търсене на път към сърцата на потребителите. Все повече зрители избират да плащат за отделни канали, вместо да се абонират за традиционните пакети, които включват множество отделни телевизии.
Стрийминг услуги – услуги, които предоставят достъп на потребителите само до поискано от самите тях съдържание, било то филм, предаване или сериал, увеличават значително своята популярност.
Сред най-големите такива компании е Netflix, която има над 24 млн. потребители в САЩ. Тя има екслузивни договори за излъчване на сериали и филми само в своята мрежа, което вдига популярността й неимоверно.
Конкурентни услуги предлагат още Amazon чрез своята Prime, както и Hulu.
Какво се случва на телевизионния пазар и колко ожесточена е битката за телевизора в хола – вижте видеото на Bloomberg!