Amazon.com преживя продължило няколко часа прекъсване, свързано с огромните ѝ облачни операции. Случилото се засегна много компании, като ги принуди да предупредят клиентите си за евентуални продуктови проблеми, пише Wall Street Journal.
В средата на деня вчера Amazon Web Services обяви в публикация на уебсайта си, че продължава да „работи за справянето“ с проблем, свързан със софтуерен продукт за данни и свързаните услуги, покриващи регион в източните части на Съединените щати.
По думите на компанията ситуацията се подобрявала, но фирмата е очаквала "пълното възстановяване да отнеме до няколко часа", гласи публикацията, цитирана от Investor.bg.
Команиите предупредиха клиентите си в Twitter, че продуктите им се сблъскват с проблеми.Roku, която стои зад едноименните стрийминг устройства, заяви, че е била засегната от срива. Говорителка на компанията коментира, че потребителите все още могат да стриймват съдържание. Insteon, която продава продукти за дома, като термостати, написа в туит, че гласовите команди към Alexa за една от нейните системи могат да не работят заради случилото се.
Chicago Tribune написа в Twitter, че ще публикува новини в социалните мрежи, защото се сблъсква със сериозни проблеми със своя уебсайт и системата си за публикуване поради срива в AWS. Операциите на Wall Street Journal също са били засегнати.
Облачните услуги станаха особено важни по време на коронавирусната пандемия, след като много компании се насочиха към хардуерни и софтуерни услуги, които да позволят на служителите им да работят от вкъщи.Amazon по-рано съобщи, че програмният интерфейс на нейния продукт Kinesis Data Streams се е сблъскал с проблем. В резултат на това клиентите на компанията не са могли да четат или да пишат данни, свързани с него. Kinesis може да улавя гигабайти от данни в секунда от различни уебсайтове, финансови трансакции, информационни потоци в медии и други, твърди компанията.
"Работим за разрешаване" на проблема, коментира говорителка на Amazon.
Снимка: Bloomberg.com
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК