Facebook прави временна промяна в новинарския си алгоритъм след изборите в САЩ. Това заяви главният редактор на Investor.bg Бойчо Попов в предаването "Бизнес старт" с водещ Живка Попатанасова по BloombergTV.bg.
"В напрегнатите дни след президентските избори екип от служители на Facebook е представил на главния изпълнителен директор Марк Зукърбърг тревожна констатация: Дезинформацията, свързана с изборите, става вирусна в сайта".
Главният редактор на Investor.bg посочи, че по време на разговор с репортери през миналата седмица Гай Росен, изпълнителен директор на Facebook, който контролира отдела за интегритет, отговарящ за почистването на платформата е казал, че промените винаги са били замислени като временни.
В същото време обаче някои служители твърдят, че промяната трябва да стане постоянна, добави Попов.
Снимка: Johannes Berg/Bloomberg
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК