Facebook сменя дизайна на полето News Feed, предаде Reuters. Става дума за страницата “Home” или "Начало”, където потребителите виждат всички снимки, линкове, видеа и статуси, които приятелите им публикуват, харесват или коментират.
Компанията ще представи нововъведенията пред медиите на 7 март.
Така нареченото новинарско поле е от ключово значение за рекламния бизнес на Facebook. Това е най-ефективното поле за продуктово позициониране в сайта, много по-полезно за рекламодателите от страничните банери и рекламни линкове с малки снимки, подредени в колона вдясно.
Специалисти посочват, че основен проблем с промяната на News Feed ще бъде колко реклама ще може да „издържи“ той на човек, преди да се разгневят потребителите.
Идеята на компанията е да направи промени, които да удовлетворят маркетинга, но и да не преминават границата на търпимостта на регистрираните в нея над един милиард души.
Последните големи корекции на News Feed бяха през септември 2011. Оттогава до днес имаше и други по-дребни изменения, като включването на реклами в потока с дейностите на приятелите.
Засега не е ясно как ще изглежда началната страница на профилите, нито кога ще започне постепенното им обновяване.