Корейският производител Kia пусна няколко нови модела на пазара в последно време, като сред тях са всъдеходът Telluride, седанът K5, както и кросоувърите Seltos и Sorento. Те обаче са само част от плана на генералния директор на компанията Хо Сун Сон, който самият той нарича "План S".
Очаква се новата стратегия да бъде представена официално в началото на следващата година. В "План S" буквата "S" означава "Shift", което се превежда като "превключване". Желанието на Сон е брандът да стане "по-динамичен, стилен и разнообразен", като се постави сериозен акцент върху електромобилите. 11 нови модела на ток ще бъдат пуснати на пазара, като компанията възнамерява да похарчи 25 млрд. долара за направата им."В процеса на рестартиране на нашия бранд ще се опитаме да спечелим нова целева аудитория", категоричен е Хо Сун Сон.
Четете повече по темата в Automedia.bg.
Снимка: Pixabay
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
Останете информирани с Bulgaria ON AIR и в канала ни в Google News Showcase.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
Тагове: