Агенцията за анализи и финансови консултации InterBrand обяви ежегодната си класация "100-те най-скъпи марки в света". Естествено сред тях има автомобилни брандове, които са общо 15 на брой.
Най-скъпият от тях е Toyota, като той заема 7-о място в общото класиране и е оценен на 51,595 млрд. долара (-8% в сравнение с 2019 година). Веднага след него се нарежда Mercedes-Benz - 49,268 млрд. (-3% и осмо място в общото класиране). На трета позиция сред автомобилните марки) е BMW -39,756 млрд. (-4%, 11-о място в о/щото класиране).
В класирането следват Honda -21,694 млрд. (-11%) и Hyundai - 14,295 млрд, (+1%), а на 6-о място е Tesla (40-о в общото класиране). Производителят на електромобили за първи път влиза в Топ 100 на InterBrand, като е оценен на 12,785 млрд. долара.
Снимка: Bloomberg
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК