Проведената на 22 септември вечерта конференция беше посветена на софтуерните разработчици. Марк Зукерберг представи големите промени в социалната мрежа с над 800 млн. потребители в света. Той каза, че последните 5 години са били посветени на разработка на потребителска база, а следващите 5 ще бъдат за броя на поддържаните онлайн съдържания.
Новата стратегия дава на Facebook достъп до обмен на съдържание онлайн. Чрез виртуалната си валута и мобилното си приложение, компанията се изправя срещу iTune Store на Apple. Голямото предимство на ябълката обаче остава препоръката на приятели като двигател в потреблението и откриването на ново съдържание.
На базата на новия етап в развитието на социалната мрежа, Facebook промени профилната страница на потребителите. Тя става нещо като пулт за управление на цифровата активност на потребителя. Дейностите се организират в малки кутийки, отговарящи на приложенията или услугите. Взаимодействието с приложенията вече ще бъдат управлявани с тикер, който вече ще показва какво прави мрежата от приятели.
Остава неясна интеграцията на Facebook с Netflix. Директорът Рийд Хейстингс, който е член на борда на Facebook заяви, че е развълнуван от все по-голямата интеграция, без да даде подробности за нея.