Високите рискове от отпадане, които по принцип съществуват в българската образователна система, се наслагват с рискове от ниска мотивация и ниска ангажираност в онлайн среда. Това каза Асенка Христова, Институт за изследване на образованието, в предаването “Бизнес старт” на bloombergtv.bg.
Христова отбеляза, че начините за увеличаване на ангажираността на учениците изискват сложни механизми.
“Онлайн ученето е характерно с това, че ограничава социалните взаимоотношения. По-добрият вариант е в такава среда, особено при по-малки ученици, да се организира синхронно обучение”.
Според експерта учителите трябва да имат нов подход за създаване на ангажираност в онлайн среда - повече усилия за групова работа, за проекти, за взаимодействие между самите ученици.
Снимка: Pixabay
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК