Апетитът идва с яденето - Zoom Video Communications Inc. вече не иска да се ограничава до ролята на доставчик на приложение за видеоконферентни връзки.
По време на виртуалната потребителска конференция Zoomtopia 2020 в сряда калифорнийският стартъп обяви създаването на платформа за събития, на която потребителите ще могат да предлагат своето съдържание.
В същото време Zoom иска да осигури по-добра защита на видеоконференциите. В бъдеще потребителите трябва да могат да активират криптиране от край до край: Тази незадължителна функция ще бъде достъпна както за потребители с безплатен акаунт, така и за клиенти, които плащат. Криптирането може да се включва и изключва индивидуално за всяка сесия.
"При шифроването от край до край никоя трета страна - дори Zoom - няма да има достъп до личните данни за срещата”, обявиха от компанията.
За потребителите в САЩ Zoom пусна бета версия на платформата за събития "OnZoom“. Там потребителите на Zoom могат да създават и предлагат безплатни, но също така и платени събития и събития за набиране на средства.
Домакините могат да разширят бизнеса си и да разширят обхвата си до нова аудитория, каза говорител на Zoom.
Снимка: Gabby Jones/Bloomberg
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК