Кризата заради пандемията от коронавирус е увеличила три пъти броя на разплащанията с карта и именно този метод на плащане става предпочитан за клиентите. Това коментира по време на онлайн събитието Tech of Tomorrow на Investor.bg главният оперативен директор на eMAG България - Стефан Коларов.
Очаквано коронакризата и фактът, че хората прекарваха повече време у дома в последните месеци, е довела до 70% ръст на продажбите на някои категории продукти като лаптопи, смартфони и спортни стоки, спрямо година по-рано.
Той подчерта, че пандемията е довела до големи промени в потребителското поведение, включително в избора на начини на разплащане и на доставки. Ако преди коронавируса половината от поръчките са се доставяли до офис на куриер, а останалите – до домашен или служебен адрес, то след началото на пандемията не повече от 20-30 на сто от поръчките са били насочвани към куриерски офиси. Доминиращи са станали заявките до личен адрес.
Наблюдавахме какво се случва в Китай, за да се подготвим за това, което се задаваше в Европа, обясни Коларов. В резултат на това компанията взема решението да се запаси предварително с някои стоки, за да може на по-късен етап да отговори на повишеното търсене.
Снимка: Bloomberg.com
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК