fallback

Грешката на онлайн търговците - разчитат прекалено на привличането на нови клиенти

Силната страна на българския бизнес в интернет била неговата иновативност

27.09.2020 | 21:12 Автор: Юлия Христова

Основната грешка на онлайн търговците е, че разчитат прекалено много на привличането на нови клиенти. Това каза основателят на софтуерната компания Cintelly Георги Сердаров в предаването "Update" с водещ Елена Кирилова. 

По думите му това е голяма грешка, която се наблюдава при много бизнеси. 

"Привличането на нов клиент е изключително скъпо начинание, защото изисква разход за рекламни кампании, промоции и т.н.".  

Сердаров обясни, че много малка част от тези нови клиенти остават впоследствие в бизнеса и стават лоялни. Той добави, че по-голямата част от новите клиенти най-често поръчват веднъж или два пъти и след това спират да използват услугите на бизнеса. 

"Ние се съсредоточаваме върху методи и практики за задържане на текущите клиенти", сподели основателят на Cintelly. 

От друга страна той смята, че силната страна на българския онлайн бизнес е неговата иновативност, пише bloombergtv.bg. 

"Постоянно се търсят начини за оптимизация и подобрение. Българския онлайн бизнес е все още във фаза на развитие и много лесно може да променя своята концепция и бизнес стратегия", отбеляза Сердаров. 

Снимка: Pixabay

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК

fallback
Още от Техно
fallback