Основната грешка на онлайн търговците е, че разчитат прекалено много на привличането на нови клиенти. Това каза основателят на софтуерната компания Cintelly Георги Сердаров в предаването "Update" с водещ Елена Кирилова.
По думите му това е голяма грешка, която се наблюдава при много бизнеси.
"Привличането на нов клиент е изключително скъпо начинание, защото изисква разход за рекламни кампании, промоции и т.н.".
Сердаров обясни, че много малка част от тези нови клиенти остават впоследствие в бизнеса и стават лоялни. Той добави, че по-голямата част от новите клиенти най-често поръчват веднъж или два пъти и след това спират да използват услугите на бизнеса.
"Ние се съсредоточаваме върху методи и практики за задържане на текущите клиенти", сподели основателят на Cintelly.
От друга страна той смята, че силната страна на българския онлайн бизнес е неговата иновативност, пише bloombergtv.bg.
"Постоянно се търсят начини за оптимизация и подобрение. Българския онлайн бизнес е все още във фаза на развитие и много лесно може да променя своята концепция и бизнес стратегия", отбеляза Сердаров.
Снимка: Pixabay
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК