fallback

Apple забавя новите функции на IOS, които са проблемни за Facebook

Потребителите ще могат да избират дали дадено приложение да ги следи

04.09.2020 | 12:23 Автор: Виктория Гетова

Apple обяви, че ще забави до началото на следващата година промените в своята политика за поверителност, които могат да намалят рекламните приходи на Facebook и други компании, които таргетират потребителите на iPhone и iPad, предава Ройтерс.

Забавянето може да е от полза на Facebook, която миналата седмица обяви, че промените в операционната система iOS 14 могат да засегнат един от инструментите ѝ за мобилна реклама, който е "толкова неефективен за iOS 14, че може да няма смисъл да се предлага".

Apple обяви новите си правила за неприкосновеност още през юни. Те трябваше да влязат в сила с пускането на мобилната операционна система iOS 14 тази есен. Сред тях е ново изискване рекламодателите, които използват предоставен от Apple идентификатор за проследяване или други инструменти, които имат подобна функция, да показват изскачащо известиe на потребителите, с искане за разрешение за подобно следене.

Миналата седмица Facebook заяви, че ще да използва инструмента, но не е отговорила веднага на запитването за коментар.

В четвъртък Apple обяви, че разработчиците все още ще имат възможността да използват това известие, когато iOS 14 се появи.

"Когато е активна, напомнянето от системата ще дава на потребителите възможността да разрешат или да отхвърлят това следене от приложение", коментира Apple.

"Искаме да предоставим на разработчиците времето, необходимо за извършване на нужните промени, а в резултат на това изискването за използване на това разрешение за проследяване ще влезе в сила в началото на следващата година", посочи още технологичният гигант.

Четете още по темата на investor.bg

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК

fallback
Още от Техно
fallback