Облачното подразделение на Google инвестира 100 млн. долара в Amwell, преди известна като American Well. Става дума за компания, която прави технологии за виртуални посещения при доктор, пише CNBC.
Фирмата е подала документи за първично публично предлагане. Като част от партньорството Amwell ще прехвърли части от бизнеса си от Amazon Web Services, която в момента използва, към Google Cloud. По-специално Amwell избира облака на Google като "предпочитан глобален облачен партньор" и премества част от видео възможностите си на тази платформа, посочват компаниите в прессъобщение. Двете фирми ще си сътрудничат и в областта на технологиите и ще работят съвместно по продажбите, за да разширят отпечатъка на Amwell в сектора.
Директорът на Google Cloud, отговарящ за глобалните здравни решения, Аашима Гупта, заяви, че очаква да продължи да има засилено потребление на телемедицински решения поради "по-благоприятното реимбурсиране и докато потребителите смятат това за ключова възможност". Тъй като повече хора от всякога избягват да търсят лична медицинска помощ в болници и клиники, потреблението на инструменти за виртуални часове при лекаря преживяха бум в последните месеци.
Гупта твърди, че в бъдеще двете компании планират да добавят повече възможности, свързани с машинно обучение, към услугата.През май Amwell коментира пред CNBC, че наблюдава 1000% ръст на посещенията заради коронавируса, а на някои места скокът е между 3000% и 4000%. В документите си за IPO-то компанията твърди, че за първите шест месеца на тази година нейните приходи са нараснали със 77% спрямо същия период година по-рано – от 69 млн. долара до 122 млн. долара. Въпреки това нетната ѝ загуба почти се е утроила за същия период, нараствайки от 41 млн. долара за първото полугодие на 2019 г. до 111 млн. долара за първата половина на 2020 г.
Четете още по темата в Investor.bg
Снимка: Bloomberg.com
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК