Извънредната ситуация и здравната криза, свързана с коронавируса, ни изправиха пред сериозни предизвикателства, но ни дадоха и големи възможности, свързани с технологиите. Около това мнение се обединиха участниците в първия панел на дискусията "Предприемачи на бъдещето", организирана от Investor Media Group.
Нашето ежедневие е доста по-натоварено, защото нямаме извинения от типа "пътувам до офиса" и "имам обедна почивка". Тази ситуация ще премине и ще се насочим към хибридна форма на работа, коментира Кристина Ескенази, сериен предприемач, председател на Управителен съвет на Българския клъстер по здравеопазване и живот.
Ескенази, Димитър Димитров, управляващ директор на Micar21, и Боряна Узунова, управляващ директор и съосновател на Kool and Konscious коментираха проблемите с доставките и необходимостта от повече гъвкавост в условията на криза.
"Като съучредител на два клъстера трудности имаше много, особено с доставките от страни като Китай. Имаше доста неуредици, но благодарение на това, че сме гъвкави, тези проблеми не се задълбочиха. Това трябва да има своето разрешение в бъдеще време и при подобни ситуации да има бързи и лесни начини, да няма допълнителна тежест върху компаниите", посочи Ескенази.
Ситуацията ни позволи да сме по-гъвкави, да създаваме повече партньорства, да работим върху различни възможности, подчертаха Ескенази и Димитров. Колаборациите извеждат и компаниите пред конкуренцията им, защото развиват мултидисциплинарен подход, смята Кристина Ескенази.
Боряна Узунова каза, че в компанията ѝ са намерили нова структура на комуникация. Разделихме по-големите цели на по-краткосрочни, защото сме разделени. На персонално ниво това е доста по-ефективно, вдигна се продуктивността, отбеляза тя.
Четете повече по темата в Investor.bg
Онлайн конференцията на Investor.bg "Предприемачи на бъдещето" се осъществява с генералната подкрепа на Пощенска банка, както и с подкрепата на Индустриален Холдинг България и Общински гаранционен фонд за малки и средни предприятия. Институционални партньори са ABLE, Британо-българската бизнес асоциация и „Тук-Там“, а медийни партньори са Bloomberg TV Bulgaria, dnes.bg, money.bg и smartmoney.bg.
Снимка: Pixabay
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК