Престоят вкъщи и работата в домашни условия увеличи потреблението на интернет в световен мащаб. Как реагира и успя ли да улови вълната един от малкото браншове с положителни резултати?
"Работим по същия начин и клиентите очакват от нас същото ниво на поддръжка и обслужване. Това беше на повърхността, постарахме се да е така. Всъщност, при нас се случиха доста неща, които промениха начина, по който работим. Отидохме изцяло на онлайн комуникация във фирмата", сподели управителят и съосновател на Neterra telecommunications Невен Дилков пред Bulgaria ON AIR.
И добави, че са имали клиенти, които се е наложило да правят много повече неща заради новата обстановка.
"Онлайн платформата Ucha.se в началото на пандемията отвори достъпа за всички ученици, които искат да гледат. Това покачи десетки пъти използването на платформата. Наложи се нашите колеги да направя редизайн на цялата им мрежа в рамките на дни", даде пример Дилков.
От Neterra са въвели много нови услуги. Системите им вече могат да отчитат тол таксите за товарните автомобили, станали са и дистрибутор на международна фирма, която създава бекъп решения, въвели са и решения за киберсигурност.
"Служителите дарихме ваучерите си за Великден на нуждаещи се хора. Фирмата добави още толкова, за да бъде по-съществено дарението за всички", отбеляза още Дилков.
Вижте целия разговор с нея във видеото.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК