Амбициозната стратегия на Volkswagen да стане световен лидер при електромобилите се сблъсква с реалността на производството по време на пандемия, пише в свой анализ Bloomberg.
Монтажите линии в град Цвикау, които започнаха да произвеждат електрическия хечбек ID.3, са в центъра на плана на най-големия автомобилен производител в света да харчи 33 милиарда до 2024 г. за разработване и изграждане на електрически превозни средства.
Ковид-19 обаче излага на риск електрическите амбиции на VW и други автомобилни производители. Икономическата криза, предизвикана от пандемията, тласна автомобилната индустрия, наред с други, към сериозни предизвикателства, изпразвайки шоурумите и затваряйки заводите.
С нарастването на броя на безработните големите покупки като нов автомобил стават все по-недостъпни. Само в САЩ повече от 36 млн. души са подали молба за безработица от средата на март. Освен това спадът в цените на петрола прави превозните средства на бензин по-привлекателни, като в същото време по-малко правителства имат възможност да предлагат субсидии за насърчаване на новите технологии.Четете повече по темата в Bloombergtv.bg
Снимка, архив: Димитър Кьосемарлиев, Bulgaria ON AIR
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК