fallback

Ковид-19 оказал драматично въздействие на онлайн запознанствата

Шефът на Tinder отбеляза, че хората разполагат с по-малко пари и платените абонаменти за приложението са намалели

21.05.2020 | 17:30 Автор: Александра Иванова

Коронавирусът е оказал "драматично" въздействие върху начина, по който хората използват приложенията за запознанства. Това сподели шефът на платформата за онлайн запознанства Tinder Ели Сайдман. 

От една страна ангажираността на потребителите се е увеличила осезаемо. Потребителите на Tinder са направили 3 млрд. прегледа по целия свят в неделя, 29 март. Това е рекорд за приложението. Отчитат и около 12% увеличение на ежедневните разговори на своите потребители, съобщава Би Би Си.

Хората обаче разполагат с по-малко пари и платените абонаменти за приложението са намалели. Това не е добра новина за Tinder и подобните приложения. Повечето от тях са безплатни, но имат платена "премиум" версия, на която разчитат, за да има приходи и да развиват софтуера си.

Ситуацията е подобна и при други приложения за запознанства. 

"Видяхме скок в активността. Броят на изпратените съобщения се е увеличил с 10%. Но също така забелязваме по-малко желание за плащане", казва експерт ът по запознанства в платформата Inner Circle Чарли Лестър. 

И двамата мениджъри са на мнение, че след две или три финансови тримесечия ще стане ясно "пълното икономическо въздействие" на коронавирус-кризата.

Tinder планира да въведе своя функция за видеозапознанства през юни.

Снимка: Pixabay

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК

fallback
Още от Техно
fallback