Facebook иска да насочи клиентите на Zoom към своите платформи и да се възползва от грешките и пропуските на платформата.
Марк Зукърбърг обещава лесна за използване видеоконферентна връзка с приятели и семейство, без всичките проблеми с личните данни и личния живот, които Zoom имаше и с които сега се справя.
Изкуственият интелект на Facebook и познанието около приятелството и социалните връзки на неговите потребители трябва да помогнат, а отворените пространства трябва да се предлагат само на приятели, които имат тесни връзки с организатора.
Организаторът може да контролира видимостта на стаите, гостите, които не са влезли във Facebook, трябва да въведат име, за да предотвратят "Zoombombing".
Facebook иска да надмине популярните фонове, които са статични при Zoom, с 360-градусови фонове.
Който се обърне в "стаята", променя панорамата отзад. Елементите на добавена реалност, например когато потребителят има рожден ден или светлината, която се променя с настроението, трябва да направят обстановката по-интересна от дигиталните фототапети на Zoom.
Копирането на успешни конкуренти винаги е било една от стратегиите на основателя на Facebook. След като конкурентът Snap измисли формата "Stories", с който потребителите могат да изпращат на целия си кръг приятели актуализация на състоянието, Instagram, WhatsApp и Facebook постепенно копираха идеята и забавиха растежа на Snap.
Снимка: Gabby Jones/Bloomberg
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК