Netflix завърши първото тримесечие с близо 16 млн. нови абонати, след като хората по света се оказаха затворени в домовете си заради пандемията от коронавирус и се насочват все повече към стрийминг услугите в търсене на забавление, пише Wall Street Journal.
Привлечените 15,8 млн. нетни клиенти са над два пъти повече от това, което стрийминг гигантът прогнозира, но този темп на растеж е нещо, което компанията твърди, че едва ли ще продължи. Netflix вече има 182,9 млн. абонати по целия свят.
"Подобно на други услуги за домашно развлечение, наблюдаваме временно по-голяма гледаемост и засилен ръст на абонаментите“, посочва Netflix в писмо до акционерите, допълвайки, че по-голямата част от този растеж е дошла през март, когато правителствата са започнали да налагат блокадите. "Очакваме гледането да се свие, а ръстът на абонаментите да намалее, когато блокадите приключат, което надяваме се ще стане скоро“.
Във видеодискусията за резултатите главният изпълнителен директор Рийд Хейстинг заяви: "Ние също сме наистина несигурни какво ще донесе бъдещето“. Той обяви, че ще са нужни няколко месеца преди компанията да разбере какви ще са дългосрочните ефекти върху бизнеса ѝ.
Тъй като пандемията доведе до затварянето на кината, спирането на професионалните спортни лиги, концертите и други събития, стрийминг услугите като Netflix излязоха на преден план като една от редките все още налични възможности за видео забавление.
Netflix заяви, че е успяла да оперира от дистанция "с минимални проблеми в кракотосрочен и средносрочен план“, но също се е сблъскала с огромни предизвикателства заради коронавируса. Работата по на практика всички филми и телевизионно съдържание е спряна за седмици и няма точна дата, на която ще започне да се работи отново по съдържанието.
Netflix заяви, че спирането на продукциите ще има само слабо влияние върху новото съдържание през следващите седмици. Но ако продуцентите и актьорите останат вкъщи по-дълго, това може да се превърне в проблем. Netflix бърза да завърши някои проекти, които са в процес на финален монтаж и агресивно придобива съдържание от трети страни.
Въпреки всичко това, Netflix твърди, че екипът, занимаващ се с анимации, работи от вкъщи. Освен това има над 200 проекта в постпродукция, които също могат да бъдат довършени по време на карантината. Сценаристите на сегашните сериали продължават работа по новите епизоди.
Снимка: БГНЕС
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК