Кризата, причинена от коронавируса, взе първата си жертва сред автомобилните марки. Това е брандът Datsun, който е собственост на японския производител Nissan и беше възстановен през 2013 г., съобщава Reuters.
Тази стратегия трябва да помогне на компанията да излезе от кризата, като в същото време запази присъствието на Nissan на основните му пазари – Китай и САЩ.
С оптимизацията е натоварен старшият вицепрезидент на японския производител Дзюн Секи. Той и екипът му разглеждат всички възможности за намаляване на производството, като това няма да засегне единствено заводите в Китай. Не се планира и пълно закриване на предприятия, но ще бъде изкоренена практиката за продажба на автомобили с огромни отстъпки.
Цялата статия четете на AutoMedia.bg.
Снимка: Bloomberg/Dimas Ardian
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК