BMW смени логото си, прицели се в младежката аудитория

Новата емблема се отличава по шрифта и външната си част

04.03.2020 | 11:57 Редактор: Ивет Арабова
BMW смени логото си, прицели се в младежката аудитория

Досегашното лого на BMW с използваше от 1997 г. и според ръководството на баварския производител вече е остаряло, така че се стигна до неговата смяна. Новата емблема има за цел да привлече младежката аудитория, която живее в "цифров свят“.

Новото лого дебютира при концептуалния модел Concept i4, показан във вторник. То запазва кръглата си форма, но се отличава по шрифта на буквите, както и по външната част. 

Досега тя беше цветна, но вече е напълно прозрачна, като ще може да отговаря и на съответния цвят на каросерията на дадения автомобил. Освен това, емблемата изглежда по-плоска и така напомня за знака на BMW от 1963 г.

Цялата статия четете на AutoMedia.bg.

Снимка: Bloomberg/Alex Kraus

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК