Очаква се приходите от реклама на платформата LinkedIn през 2020 г. да са близо 2 млрд. долара. По думите и на анализаторите, и на изпълнителния директор Джеф Уинър, веднага след придобиване на компанията от страна на Microsoft през 2016 г. спадът бива преодолян. Ръстът е от 30% на годишна база, коментира Александър Кръстев, преподавател в НБУ, в предаването "Бизнес старт" по Bloomberg TV Bulgaria.
"2019 г. бе много успешна за LinkedIn от потребителска гледна точка. Компанията дълго време се пазеше от големи нововъведения и успя да изостане от останалите платформи. През миналата година те разбиха консерватизма и приложиха нови функционалности като бутони за реакция, които са доста различни от тези във Facebook", казва той.
Гостът споделя, че е радостен, че платформата е върнала сегмента със събитията.
Увеличаването в броя на потребителите на LikedIn на годишна база у нас е в границите на 10-15%, каза Кръстев, но потвърди, че напоследък действително има засилена употреба.
"Платформата все повече ще става силен инструмент за бизнес комуникация, предлагайки и дълбочинен анализ на уменията на един кандидат за работа".
"Ключовото умение за 2020 г. според LinkedIn е работата с блокчейн технологията, както и дейността с бизнес инструменти и изкуствен интелект", разкри гостът.
Преподавателят в НБУ отбеляза още, че една от организациите, които разследват развитието на дигиталния пазар като цяло, прогнозира, че през следващите 5 г. потребителите на LikedIn ще се увеличат с още 20%.
Снимка: Pixabay
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК