Японският автомобилен концерн Subaru Corp си постави за цел да започне да продава единствено електрически превозни средства в глобален мащаб до първата половина на следващото десетилетие, съобщава Ройтерс.
Компанията се стреми да изпълни своята дългосрочна цел за нулеви емисии на въглероден диоксид и други парникови газове.
Новината е предшествана от тази за заздравяването на капиталовите връзки с най-големия автомобилен производител в Япония и втори по големина на пазарен дял в света Toyota Motor Corp. Subaru също така разработва съвместно с Toyota електрически автомобили, задвижвани с батерии, които ще бъдат готови за продажби по същото време, информира Investor.bg.
От концерна посочиха, че до 2030 г. поне 40% от произвежданите от него автомобили ще бъдат електрически или хибриди в глобален план.
Снимка: БГНЕС
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК