Беше вълшебна година за Disney. Акциите поскъпнаха с близо 35%. Филмовото студио вече разполага с 6 бокс офис разбивачи, преминали границата от приходи в размер на 1 млрд. долара, като „Междузвездни войни: Възходът на Скайуокър“ потенциално ще стане седмият. А стрийминг услугата Disney + сигнализира за смяна на статуквото в индустрията, като в същото време превърна "Бебе Йода“ в интернет феномен, пише CNN.
И така, какво може да направи изпълнителният директор на Disney Робърт "Боб" Айгър, който наскоро Time определи за „Бизнес личност на годината“?
Какво може да се очаква от „къщата на мишката“ през следващата година? Още филми от Pixar, Marvel и основната марка Disney вече се пекат - както и непрекъснатите инвестиции във видео стрийминг и тематичните увеселителни паркове.
Това би трябвало да е достатъчно, за да бъде поддържана инерцията, според Майкъл Куджино, инвестиционен мениджър, пише invertor.bg.
Холивудското господство на Disney трябва да помогне на компанията да поддържа темпа в бързо променящия се пейзаж на цифровите медии и да остане конкурентоспособна на имена като Comcast, Netflix. Apple, Amazon, както и на ViacomCBS и AT&T, компанията-майка на HBO, Warner Bros. и CNN.
Снимка: Reuters
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК