fallback

Facebook с 60-секунден рекламен дебют на Super Bowl

Компанията иска да подобри привлекателността на социалната мрежа

20.12.2019 | 14:30 Автор: Стефанка Митева

Facebook ще пусне първата си реклама на Super Bowl. Компанията е купила рекламно време за 60-секундна реклама с участието на Крис Рок и Силвестър Сталоун, която цели да промотира групите в социалната мрежа, обяви говорителка на компанията пред Wall Street Journal. 

Миналия месец Fox Corp. обяви, че е разпродала рекламното време за предстоящата Super Bowl LIV по-рано от телевизионните мрежи, предавали Super Bowl през последните години. Мачът ще се състои в Маями на 2 февруари. 

Рекламодалите плащат до 5,6 млн. долара за 30 секунди рекламно време, докато тече Super Bowl. През 2019 г. цените достигнаха 5,3 млн. долара. 

Facebook иска да подобри привлекателността на социалната си мрежа отчасти чрез кампания с темата "More Together", която позиционира групите като начин хората с еднакъв светоглед да се свързват помежду си, пише investor.bg.

Предвид достъпа на Facebook до потребителите досега компанията не е била традиционен рекламодател. Компанията Kantar, следяща рекламния пазар, посочва, че Facebook е похарчила 382 млн. долара за реклами в Съединените щати през миналата година, в сравнение с 50 млн. долара през 2017 г. 

Снимка архив: Reuters

Харесайте страница ни във Facebook ТУК

fallback
Още от Техно
fallback