Apple може да доминира в разговорите за носимите устройства в Съединените щати, но нещата изглеждат далеч по-различно в другия край на света. В Азия гиантът е Xiaomi, пише TechCrunch.
Според нови данни на Canalys китайският производител е ключов двигател на глобалния растеж в тази продуктова категория.
През третото тримесечие доставките на умни гривни и часовници са нараснали с 65 на сто на годишна база, информира Investor.bg.
Xiaomi продължава да оглавява списъка с още по-впечатляващите 74% ръст спрямо миналата година. Това дава на компанията 27% дял от общия пазар на смарт гривни - най-големият от 2015 г.
Ключови за успеха на компанията се оказаха ниските цени, които ѝ помогнаха да увеличи продажбите си в Китай с 60 на сто. Стратегията на компанията беше използвана и от конкуренти като Samsung и Fitbit, които започнаха да предлагат по-евтини устройства, за да привлекат потребителите, особено в Азия.
Huawei записва значителен ръст през тримесечието, както и 243% на годишна база, благодарение на силните си продажби на вътрешния пазар - Китай. Тези данни помогнаха на компанията да си извоюва третото място в глобален мащаб, нареждайки се веднага след Fitbit.
Дори Apple предлага по-евтини устройства, като за целта продължава да продава по-старите си модели Apple Watch за около 200 долара. Новите устройства от висок клас на компанията все пак продължават да доминират.
Снимка: Reuters
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК