Близо 34% от фирмите използват различни видове социални медии, за да развиват дейността си и да разширяват своето присъствие в интернет.
Най-популярни са социалните мрежи (Facebook, LinkedIn, Xing, Yammer, Probook.bg и др.), в които 33,2% от предприятията поддържат свой профил. Това показват резултатите от проведеното през тази година изследване сред предприятията с десет и повече заети лица.
В 95,7% от фирмите се използват компютри, а при големите компании с 250 и повече заети лица относителният дял e 100%, показва проучването на Националния статистически институт.
Основните цели, за които предприятията използват социални медии, са: -подобряване на имиджа на фирмата или на пазарния продукт (реклама, промоции) – 73,9%;
-получаване и отговаряне на мнения, отзиви, въпроси от клиенти – 62,7%; наемане на служители – 32,8%;
-сътрудничество с бизнес партньори или други организации – 29,5%.
Цялата статия четете на Investor.bg.
Снимка: Pixabay
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК