Изследване на компаниите Google и Euromonitor International показва, че хората над 50 години са основните клиенти на нови автомобили. Данните са показни и за избора при други вещи.
Около 93% от клиентите над 50-годишна възраст влизат в интернет по няколко пъти на ден. Те използват онлайн пространството за търсене на информация и новини, а също и за изпълнение на служебните си задължения.
Интернет е предпочитан начин да набавяне на информация за автомобили. 30% от хората над 50 години определят цената на колата като основнен критерий, а за 23% е важна марката. Възрастните са и по-лоялните клиенти към дадена марка.
Изследването на Google показва кога хората закупуват нов автомобил. Малко под половината - 42%, предприемат подобна стъпка при повишаване на дохода, около 20% правят това, когато си сменят местоработата, а 13% - при поява на нов член на семейството.
Четете продължението на Automedia.bg
Снимка: Pixabay
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК